fredag 15 oktober 2010

Halloween is so close...






Två helger kvar sedan är det dax igen!
Så här har våra grannar dekorerat sina trädgårdar.
Tycker det är småmysigt att en del lägger ner kraft och ork för att det skall pyntas. Själv har vi bara ett par pumpor utanför dörren, men mer kommer senare.
Bla min favorit som skall hängas upp utanför entren. Det är en batteridriven spöke med sensor som går på ett snöre. Så när man kommer fram till den så startar den och flyger geom luften och låter....grymt va! Bbbbbuuuhhhuuuhhhhuuu ;)

Ja vad har jag gjort idag då? Jo började imorse klockan 9 med att jobba med
Lisa. (go extrapengar blir det!)Sedan åkte jag till skolan för att ta hand om min keramik som jag glömde plasta in ordenligt för att de skulle kunna hålla sig över helgen.
Ikväll har heidi varit här och vi har suttit ute vid poolen och druckit lite vin..
Go fredag!
Javisst sedan har jag ju inhandlat blommor som skall planteras imorgon.
För nu är det säsong för utplantering! Inte lika stekande sol som tar död på
alla små söta blommor.
På tal om säsong så är äntligen orkansäsongen över....puh vi klarade oss undan dom värsta stormarna! Sista stormen som härjar är nu över Cuba, det verkar som
det kommer bli den sista. Alla stormar här döps och man börjar med A och alla får ett förnamn.
Varannan killnamn och varann tjejnamn. Den som är i farten nu börjar på S. Och var ett flicknamn. (förra året hade vi så mycket stormar att man började om på alfabetet)

Ha nu en riktigt trevlig och mysig helg alla!
Det skall jag ha! Niclas kommer hem imorgon och besök från Sverige! KUL!
Plus att jag vill på en konstutställning....få se hur det blir med det!

1 kommentar: