fredag 22 oktober 2010

Mysig tjejkväll!


Här har vi mig och Heidi med varsitt gott glas vitt vin!

Idag har jag jobbat hårt! Städat så det står härliga till...
Sedan bar det iväg till dayspat där jag gjorde pedikyr. Så underbart
att sitta där och blir ompysslad. Det behövde jag!!!!
Inte blir det sämre att deras fotöljer är massagefotöljer.
En skön timme med fin fransk manikyr. Nu är det bara fingrarna
som skulle behöva sig en omgång. Men ingen större ide när man pysslar med
keramik om dagarna.
Imorgon skall jag gå på bio och se antingen en rolig film eller Social network.
Vill helst se Social network men mitt sällskap vill nog se något annat.
Social Network är en toppfilm här i usa just nu och handlar om killen
som grundade facebook. Den kommer till sverige i dagarna tro jag.
Nu skall jag krypa ner i sängen. För imorgon skall jag upp och ta tag i mitt Mission
Impossible. Nämligen det trsiga skåpet ute vid poolen.
Kram och god natt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar