måndag 1 november 2010

Not a good Monday!



Måndag.....
denna dagen har jag sett fram emot. Dels kom Niclas hem idag efter att varit borta och jobbat i 9 dagar. Och ikväll spelade tjejerna första matchen i fotbollen.
Men det blev inte riktigt som jag tänkt mig...
var och åt lunch och sedan blev jag dålig i magen. Så nu har jag legat hemma med magkramper. Missa matchen och inte nog med det. Linnea fick inte spela då dom inte hade tillräckligt med matchtröjor. Och inte nog med det.....Louise soccerform för att få tillåtelse att spela var inte rätt ifyllt! Så hon fick inte vara med!!!
Ja värre kan det va! Nya tag för imorgon!
Här kommer foton på lunchen som antagligen gjorde mig dålig i magen.
Obs! Jag åt inte den lilla bäbisbläckfisken!!!
Så synd om den, eller hur!
Det är ju bara en bäbis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar