måndag 17 januari 2011

Hallo everyone!




Idag och igår har det varit riktigt mycket tvtittande!
Igår såg vi på Golden Globes. Visst är det kul att kolla vad alla har på sig!
Tur att man kan snabbspola alla tråkiga tal! ;)
Men vad tycker ni om Sandra Bullocks nya frissa! Lugg!
Tycker hon alltid är söt men kan inte sluta fundera på om hon inte lite ser ut
som Janet Jackson. Någon likhet är det! Eller hur?

Antar att alla i Sverige satt bänkade och kollade in Solsidan!!
Visst är den underbar. Kan se den på tv4 play och är såååå glad för det!
Först krånglade det lite så ett tag trodde jag dom tagit bort rättigheterna
att kunna se den utanför Sverige.

Sedan avslutade vi och tittade på Grown Ups med Adam Sandler.
En film jag kan rekomendera. En riktigt feelgood film!!

på tal om feel good....var och gjorde ansiktsbehandling idag
och samtidigt en Microdermabrasion. Något jag kan tipsa som feelgood!!
Det är hudslipning och fy bubblan vad det som blev avslipat såg ut!!
Döda hudlager....(jag fick se vad som fanns i sugen efteråt!)
Men nu är jag som en bäbyrumpa i ansiktet och kommer sova som en prinsessa.
GOD NATT alla goa bloggläsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar