onsdag 22 september 2010

Muggtokig!



Hej på er alla godingar!

Idag har jag varit i ateljen fram till 7 på kvällen!
Kunde inte slita mig efter att börjat att göra nya
muggar. Här kommer ett litet smakprov....
Dom är inte glaserade än....men tror att dom skall
bli helvita! Det står godmorron på dom.
Ja med två R...har snott iden helt rakt av från
en tiding..;) Ops.
Fast jag la till det lilla liggande hjärtat du ser på
toppen av handtaget.

Tjejerna har nu börjat att spela fotboll med skollaget.
och snart är det tryout för att se vilka som kommer med...
Så håll tummarna! Skolan har ju över 3000 elever, så det är
en tuff uttagning. Många vill ju komma med!
Kramar på er alla!

2 kommentarer:

  1. Mm, så fina muggar. Du är så duktig, Carina.

    Sitter här och läser din Blogg med sportradion i bakgrunden och medans Frölunda spöar skiter ur Färjestad...ja ngt i den stilen iallafall!! Heja, heja heja.

    Kul att du tipsade om din Blogg. Jag skriver ju lite själv, men har inte delat med mig till ngn ännu. Vi får se om jag vågar det i framtiden hihi. Så nu kommenterar jag detta "anonymt", dvs inte via mitt Bloggerkonto...om det nu går!! Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Jag skulle kanske läst igenom vad jag skrev innan jag skickade kommentaren haha. Spöar skiten ur Färjestad...skulle det stått!! :P

    SvaraRadera