onsdag 1 september 2010

Nya ikeakatalogen har kommit


kul att läsa och glutta i den amerikanska
Ikeakatalogen. Floridas Ikea ligger tack och lov bara 15 minuter
från vårt hus. Så vi kan åka dit så ofta vi vill! Det gör vi faktiskt
väldans sällan, tyvärr! Kul är det att allt ser likadant ut och alla
skyltar står på svenska. Det står Småland över leklandet och FIKA
med stora bokstäver i restaurangen. Man blir faktiskt lite stolt.
Allt kommer ju från mitt hemland...;)
på tal om fika haha..Jo imorgon skall jag ta med mig något svensk
till skolan som vi kan fika på. så nu har jag gjort chokladbollar
eller om man vill negerbollar. men det roliga är att jag har nu
introducerat dessa godingar i usa som....håll i er..
SNOWBALLS....
Hoppas dom gillar dom!

Om ni gillar ideer och vad man kan göra med alla IKEA prylar så kika
in på denna knasiga och roliga sida! sidan heter IKEAHACKER!!
Love that name! http://ikeahacker.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar