lördag 25 september 2010

Ser jag ut så här!



Tjena alla!

Har hållt denna teckning för mig själv, men men ibland måste man visa det
som är mindre bra. Detta är från en uppgift i klassen...
skulle hålla en spegel i handen och sedan måla av sig själv!
Ingen lätt uppgift...man ser i teckningen hur fokuserad jag är..
så skissen på mig har blivit nästan lite arg!
Den är inte klar och jag tänker inte fortsätta heller!!!
Så det blir bara ni som läser som får se den!

I helgen har jag shoppat en födelsedagspresent till en vän!
Nu väntar vi in pappa Niclas som kommer hem från kryssning
i New York. Han har varit borta i en vecka och om tre dagar åker
han igen.......:(


Här kommer ett foto på när han var och jobbade och jag fick följa med
i en vecka. Detta fotot tog jag vi var i hamn och han fick stanna kvar
på båten och jobba...jag gick av för att shoppa lite.
Pricken längst upp är Niclas.;)

Önskar er alla en super Söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar