torsdag 7 oktober 2010

mera ågren...






Hej på i Svedala!
Torsdag och redan inne i Oktober....
Här i huset går vi runt med ågren...nja inte alla, men moui!
Har tagit lite fler foton för att minnas detta underbara hus...
Trivs så innivassen gött! Men men allt kan inte vara för evigt!
Ser ni fotot på fåtöljerna! Där sitter jag och tar mitt morgonkaffe.
En sådan plats vill jag ha i Svedala med! Men var haha.
Inte många kvadrat att jobba på i det lilla Utbyhuset!
Idag har jag och Linnea shoppat. Kommer med lite foton på mina
nya guldklimpar som jag handlat. Lite shopping lättar allt på flyttångesten. ;)
Måste ta mig i kragen och njuta av det sista året här...
Carpe Diem....kanske ett ordspråk för mig!
Kram på er alla....längtar efter er alla därhemma iallafall. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar