fredag 8 oktober 2010

Underbara Sawgrass Mall!


Igår hade tjejerna halv dag i skolan. Så jag och Linneagjorde lite seriös
shopping. Nja inte så mycket jag, mer Linnea! Hon fick inhandlat
bensskydd (till fotbollen), tröja och en väska.
Jag fyndade iallafall en bikini på Ralf! Supersnygg, eller hur?
Den skall jag ha när jag gått ner i vikt.
Skoja bara, den passar men ack vad det är jobbigt med beach 24/7!
Lite fåfäng är jag...kroppen är vit, fet och hårig!
Nästan iallafall..
Ojojoj... inga världproblem iallafall. Bikinin var iallafall snygg.

Ja nu är det fredagkväll och alla är som bortblåsta.
Niclas kryssar, Louise är på restaurang, Linnea har sleepover.
och två av mina kompisar är bortresta. En av dom är på möhippewekeend
i Las Vegas. Inte illa! Den andra tjejen är på stor fest på Long Island...
men som sagt, vad är en bal på slottet.
Lite synd är det om mig.....toff.
Nåja alla tjejer nha nu en super bra helg! KRAM på er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar