fredag 4 februari 2011

Min underbara Ulla!


Se så fint armband jag fick på min födelsedag! Skickat från Sverige från goa Ulrika!
Hon är så bra på att hitta dom mest passande presenter. All the time!
Detta armbandet har jag sett i en blogg för flera månader sedan. och då tänkte jag ett sådant skall jag köpa när jag kommer hem till Sverige!
Så fick jag det av Ulla utan att hon visste något alls.....tanke överföring??

Idag på väg hem från skolan så stannade jag för att handla i vår mataffär.
Inget konstigt med det....men inne i butiken så hade dom vinprovning på ett nytt vitt vin! Vinprovning????? Inte för man fick mycket, en liten mugg och smaka ur men ändå! Drick lite vin och kör sedan hem med maten...

Köpte dock inget vin men en god kycklig från charken som var fylld med broccoli, bladspenat och mozarella! Yummi.......

Nu har vi ätit och jag är proppmätt ändå åt jag endast sallad till!
Dax att sätta på lite kvällskaffe och softa lite!
Ha en bra Lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar