lördag 5 februari 2011

Mitt lilla husdjur!




Måste få visa mitt nytagna foto.
Visst är han söt!!!
Satt på väggen ute vid poolen och färgerna på blommorna och hans lilla huvud som sticker upp är så fint ihop. Tycker mycket om detta foto!

Ja, idag har det inte varit en vanlig lördag...lite tråkigheter som tynger mitt hjärta. Tråkigt när motgångar kommer. Men då får man titta på ett fint foto av en liten ödla så blir man genast gladare. ;)

Nu till något roligare...håller på att tillverka ett soffbord av gamla lastkragar.
Så idag har jag sökt efter gamla slitna hjul att sätta dit....och så skall den ju byggas ihop också! Lovar att återkomma med lite foton. Tänk nu inte ...vilken tokig ide!! Det kommer bli så fräckt! (hoppas jag)
Tyvärr hitta jag inte vad jag sökte men fick tipset att köpa nya, lägga på klorin och lägga ut dom i solen.....då får dom den där gamla rustika använda looken!

...nu skall jag och Heidi dricka lite vin ihop ute vid poolen och hon skall få sin födelsedagspresent! Ett vinglas som det är en tjej på och så står det
.....My age is between 29 and non of your business!!
Hoppas att gillar den!
Kram på er och hoppas ni haft en bra lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar